13 augusti, 2024

Nu söker vi nya ledamöter till Marknadsföreningen

Har du ett öga för design och vill vara med och utveckla Marknadsföreningen i Värmland? Vi söker nu nya styrelseledamöter med inriktning grafisk design. Självklart är även du som inte har den inriktningen välkommen att ansöka.

Julia Vallhagen

”Jag tillträdde som ordförande för föreningen under förra hösten och har sedan dess lärt mig så mycket! Att gå med i styrelsen har verkligen accelererat min utvecklingskurva inom både marknadsföring och eventplanering. Genom Marknadsföreningen har jag kunnat knyta många nya kontakter som delat med sig av kunskap och erfarenheter. Så skicka in en ansökan! Det är en riktig investering.”
/Julia Vallhagen, ordförande Marknadsföreningen Värmland

Ansök nu