23 augusti, 2024

Malin Thorsén, Bright Planet
19 sep

Anmäl dig till eventet

Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen!

Under den här kostnadsfria introduktionsföreläsningen (du betalar endast för frukost) får du en försmak av insikter och verktyg du kan behöva för att säkerställa att ditt hållbarhetsarbete kommuniceras korrekt och effektivt utan att riskera att bli beskylld för green washing. Missa inte denna möjlighet att utveckla din kompetens och göra ett positivt avtryck i din organisation – utan att behöva åka till Stockholm för att gå utbildningen.

Anmäl dig till föreläsningen med Malin Thorsén från Bright Planet så får du ett smakprov på den heldagsutbildning som vi kommer erbjuda den 23 oktober. Medlemmar kommer få ett riktigt bra rabatterat pris. Mer information kommer.

Lär dig hur du kan kommunicera hållbarhet på ett trovärdigt sätt som följer aktuella lagar och regler. Undvik fallgropar som greenwash och skapa ett starkt, pålitligt budskap som engagerar din målgrupp.

Anmäl dig nu till föreläsningen den 19 september och påbörja din resa mot att bli en expert på hållbarhetskommunikation!

Medlem? De 20 första anmälda får gratis frukostbuffé! Bli medlem.

Eventet sponsras av

Bright Planet